מילאן מצ'באן / 86:100 למכבי על חיפה - מכבי תא החתימה את אלישי כדיר.

מאיזו קבוצה הגיע שאראס למכבי? מכבי תא הגיעה לסיכום עם הפורוורד, שישחק בסרביה עד תום העונה. סגן נשיא הסוכנות שמייצגת את פורוורד מכבי, גוראן סאביץ': מכבי תא החתימה את אלישי כדיר. יש לנו סיכוי טוב להצליח ביורוליג.

מכבי תא החתימה את אלישי כדיר. ×'ל×'וע/×'ליל מחוץ ליורולי×' למרות 77:86 ×'-ורשאץ'
×'ל×'וע/×'ליל מחוץ ליורולי×' למרות 77:86 ×'-ורשאץ' from images.one.co.il
רפורמה רעל תגמול מחדש מילאן מצ'באן: מילאן מצ'באן הושאל לפרטיזן בלגרד. מילאן מצ'באן בדרך למכבי תל אביב, שתיפרד מדיאור פישר. ענף סוכן אביב ביברס נאתכו: מאיזו קבוצה הגיע שאראס למכבי? הגיעו מרחבי העולם בשביל להשלים את הסגל: רציתי לבוא למכבי מאז שראיתי את הפיינל פור שהיה בתא . מכבי ראשון לציון, ללא אנתוני הילארד .

מילאן מצ'באן הושאל לפרטיזן בלגרד.

מילאן מצ'באן בדרך למכבי תל אביב, שתיפרד מדיאור פישר. רציתי לבוא למכבי מאז שראיתי את הפיינל פור שהיה בתא . הגיעו מרחבי העולם בשביל להשלים את הסגל: ג'ייק כהן, אנדראה ז'יז'יץ', תמיר גודמן (פעמיים), רגב פנאן, נייט לינהארט, מילאן מצ'באן, שון לבנובסקי, דארקו פלאניניץ', עידו פליישר. למכבי יש עודף בגזרת הזרים, . מילאן מצ'באן הושאל לפרטיזן בלגרד. מכבי תא החתימה את אלישי כדיר. איפה עומדים היחסים של השחקן עם מכבי תל אביב? מכבי ראשון לציון, ללא אנתוני הילארד . ג'מל מקלין הוביל את הקלעים עם 16 נקודות, מילאן מצ'באן וקרונוסלב סימון הוסיפו 12 כל אחד. הסלובנים שנהנו מיום נפלא של דראגיץ' שתרם 26 נקודות במחצית, הגדילו את היתרון אבל הסרבים נשארו בתמונה בזכות אקס מכבי תא מילאן מצ'באן. רפורמה רעל תגמול מחדש מילאן מצ'באן: צפוי לפגוש את הצהובים פעמיים העונה במסגרת .

איפה עומדים היחסים של השחקן עם מכבי תל אביב? ג'מל מקלין הוביל את הקלעים עם 16 נקודות, מילאן מצ'באן וקרונוסלב סימון הוסיפו 12 כל אחד. מכבי תא החתימה את אלישי כדיר. למכבי יש עודף בגזרת הזרים, . מכבי תא הגיעה לסיכום עם הפורוורד, שישחק בסרביה עד תום העונה.

טוב, קשה להיות מופתעים לראות בצמרת השימה הזו את הקבוצה עם הכי הרבה . ×
×"יסטורי×" from www.maccabi.co.il
ג'ייק כהן, אנדראה ז'יז'יץ', תמיר גודמן (פעמיים), רגב פנאן, נייט לינהארט, מילאן מצ'באן, שון לבנובסקי, דארקו פלאניניץ', עידו פליישר. מכבי תא הגיעה לסיכום עם הפורוורד, שישחק בסרביה עד תום העונה. איפה עומדים היחסים של השחקן עם מכבי תל אביב? הסלובנים שנהנו מיום נפלא של דראגיץ' שתרם 26 נקודות במחצית, הגדילו את היתרון אבל הסרבים נשארו בתמונה בזכות אקס מכבי תא מילאן מצ'באן. צפוי לפגוש את הצהובים פעמיים העונה במסגרת . למכבי יש עודף בגזרת הזרים, . יש לנו סיכוי טוב להצליח ביורוליג. ג'מל מקלין הוביל את הקלעים עם 16 נקודות, מילאן מצ'באן וקרונוסלב סימון הוסיפו 12 כל אחד.

מכבי תא הגיעה לסיכום עם הפורוורד, שישחק בסרביה עד תום העונה.

מילאן מצ'באן בדרך למכבי תל אביב, שתיפרד מדיאור פישר. ג'ייק כהן, אנדראה ז'יז'יץ', תמיר גודמן (פעמיים), רגב פנאן, נייט לינהארט, מילאן מצ'באן, שון לבנובסקי, דארקו פלאניניץ', עידו פליישר. סגן נשיא הסוכנות שמייצגת את פורוורד מכבי, גוראן סאביץ': מילאן מצ'באן הושאל לפרטיזן בלגרד. צפוי לפגוש את הצהובים פעמיים העונה במסגרת . למכבי יש עודף בגזרת הזרים, . טוב, קשה להיות מופתעים לראות בצמרת השימה הזו את הקבוצה עם הכי הרבה . רציתי לבוא למכבי מאז שראיתי את הפיינל פור שהיה בתא . רפורמה רעל תגמול מחדש מילאן מצ'באן: מכבי תא החתימה את אלישי כדיר. מאיזו קבוצה הגיע שאראס למכבי? יש לנו סיכוי טוב להצליח ביורוליג. ענף סוכן אביב ביברס נאתכו:

מילאן מצ'באן הושאל לפרטיזן בלגרד. רציתי לבוא למכבי מאז שראיתי את הפיינל פור שהיה בתא . מכבי ראשון לציון, ללא אנתוני הילארד . מילאן מצ'באן בדרך למכבי תל אביב, שתיפרד מדיאור פישר. יש לנו סיכוי טוב להצליח ביורוליג.

רפורמה רעל תגמול מחדש מילאן מצ'באן: מכ×'×™ ת"א אלופת ×
מכ×'×™ ת"א אלופת ×"מ×"×™× ×" from img.mako.co.il
למכבי יש עודף בגזרת הזרים, . יש לנו סיכוי טוב להצליח ביורוליג. מילאן מצ'באן בדרך למכבי תל אביב, שתיפרד מדיאור פישר. מכבי תא הגיעה לסיכום עם הפורוורד, שישחק בסרביה עד תום העונה. מאיזו קבוצה הגיע שאראס למכבי? איפה עומדים היחסים של השחקן עם מכבי תל אביב? טוב, קשה להיות מופתעים לראות בצמרת השימה הזו את הקבוצה עם הכי הרבה . צפוי לפגוש את הצהובים פעמיים העונה במסגרת .

מכבי ראשון לציון, ללא אנתוני הילארד .

מכבי תא הגיעה לסיכום עם הפורוורד, שישחק בסרביה עד תום העונה. למכבי יש עודף בגזרת הזרים, . רפורמה רעל תגמול מחדש מילאן מצ'באן: טוב, קשה להיות מופתעים לראות בצמרת השימה הזו את הקבוצה עם הכי הרבה . הסלובנים שנהנו מיום נפלא של דראגיץ' שתרם 26 נקודות במחצית, הגדילו את היתרון אבל הסרבים נשארו בתמונה בזכות אקס מכבי תא מילאן מצ'באן. מאיזו קבוצה הגיע שאראס למכבי? מילאן מצ'באן בדרך למכבי תל אביב, שתיפרד מדיאור פישר. ג'ייק כהן, אנדראה ז'יז'יץ', תמיר גודמן (פעמיים), רגב פנאן, נייט לינהארט, מילאן מצ'באן, שון לבנובסקי, דארקו פלאניניץ', עידו פליישר. סגן נשיא הסוכנות שמייצגת את פורוורד מכבי, גוראן סאביץ': יש לנו סיכוי טוב להצליח ביורוליג. הגיעו מרחבי העולם בשביל להשלים את הסגל: מכבי תא החתימה את אלישי כדיר. איפה עומדים היחסים של השחקן עם מכבי תל אביב?

מילאן מצ'באן / 86:100 למכ×'×™ על חיפ×" - מכבי תא החתימה את אלישי כדיר.. ג'מל מקלין הוביל את הקלעים עם 16 נקודות, מילאן מצ'באן וקרונוסלב סימון הוסיפו 12 כל אחד. איפה עומדים היחסים של השחקן עם מכבי תל אביב? הגיעו מרחבי העולם בשביל להשלים את הסגל: רפורמה רעל תגמול מחדש מילאן מצ'באן: למכבי יש עודף בגזרת הזרים, .